تاریخچه پیدایش پیک موتوری به روزهای پر ترافیک و شلوغ شهرهای بزرگ از جمله تهران شروع می شود . در چنین روزهایی آدمهای خسته از ترافیک و رفت و آمدهای زمان بر به فکرشان رسید که برای حمل و نقل سریع کالاهایشان از پیک موتوری استفاده بکنند . زیرا پیک های موتوری میتوانند ترافیک را بشکافند ، ماشین ها را دور بزنند و خیلی زود به مقصد برسند .

https://imenmooj.com/wp-content/uploads/2019/01/payk-lightbox.jpg

کم‌کم پیک‌های موتوری گسترش یافتند و حالا روز به روز به تعداد آنها و تنوع خدماتی که انجام می‌دهند، اضافه می‌شود.
پیک موتوری دارای یک باکس هست که کالای ارسالی را درون آن قرار می دهیم و با توجه به اندازه باکس آن می توانید لایت باکس سفارش بدهید .

مزیت استفاده از لایت باکس بر روی باکس پیک موتوری

لایت باکس پیک موتوری علاوه بر اینکه ظاهر موتور شما را گیرا تر می کند ، موجب می شود که شرکت یا محل کار یا برند شما که بر روی لایت باکس قرار می گیرد شناخته تر شود و بدون تبلیغات اضافی دیگر کارتان را به همشهریان معرفی کنید . بعنوان مثال فرض کنید که شما صاحب یک رستوران می باشید و مجهز به ده پیک موتوری می باشید .مسلما این پیک ها در منطقه ای بصورت روزانه در حال رفت آمد هستند ، پشت چراغ قرمز می مانند ، از کوچه ها گذر می کنند ، در محل هایی توقف می کنند . خب اگر لایت باکس بر روی باکس های پیک ها باشد و اسم برند و شماره تلفن شما در آن لایت باکسها درج شده باشد قطعا افرادی که در خیابان به صورت اتفاقی این پیک ها را می بینند می توانند نام رستوران و یا شماره تلفن ان را بخاطر بسپارند و بدین طریق بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید .

https://imenmooj.com/wp-content/uploads/2019/01/tamasbama-min.png

برای م یا سفارش لایت باکس با ما تماس بگیرید .

منبع : گاه لایت باکس ایمن موج


ایمن موج - تجهیزات تبلیغات بصری و نور پردازی باکس ,لایت ,موتوری ,سفارش ,ترافیک ,لایت باکس ,سفارش لایت ,شماره تلفن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شجره مجله سرگرمی عکــــسیا | سرگرمی وبسایت پویا اینجا همه چی هست آموزش فریم ورک Yii معرفی انواع چسب هر چی که بخوای پایگاه مقاومت بسیج شهید قره چال نقده مکمل های ورزشی برای لاغری و چاقی